دیوونه


هر چی بخوای هس


ازیه دیوونه میپرسن:چرادیوونه شدی؟میگه:من یه زن گرفتم دختری۱۸ساله داشت.

دختره زن بابام شد پس زنم مادر زن بابام شد منم پدرزن بابام!

دخترزنم پسرزاییدکه داداش من ونوه ی زنم شد درنتیجه نوه ی منم شد.

من پدربزرگ داداشم بودم.

زنم پسرزایید پس زن بابام خواهر ناتنی پسرم شدوپسرم دایی من شد!

توباشی دیوانه نمیشی؟!

 

 



نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت15:39---27 مرداد 1393
از من پرسیدن گفتن چرا دیوونه شدی گفتم من مخ نداشتم یه دختره اومد مخ منو زد برد بعد از یه مدتت من دیوونش شدم اخه اون فرشته بود شما جای من بودین دیوونه یه فرشته نمیشدین؟ خخخ
پاسخ:خخخخ من جات بودم واقااا روانی میشدم مگه الکیه اون دختره گلهههه اصلن خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ پنج شنبه 1 خرداد 1393 / 20:30 / Κσ§ΑΓ /