دخــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــــــــــــر!...


هر چی بخوای هس


پسرجون

 


!دختر وَرَق نیست بُرِش بزنی

 


!سوزن پرگار نیست دورِش بزنی

 


!نوکرت نیست سرش غـُر بزنی

 

!عابر بانکِت نیست واسَش هِی کنتور بزنی

 


!دختر جُونه ، میخوایش باس خواهش کنی

 


!آزاده ، نمیتونی رامِش کنی

 


!حَرفِش حَرفه ، نباس امتحانِش کنی

 


!اگه ناراحته سعی نکن ، تو نمیتونی آرومِش کنی

 


!دَر ِقلبش که روت بسته شد ، عمرا بتونی بازش کنی

 


!بیخودیَم زور نزن ، نمیتونی با عجیجمات خوابش کنی

 

 

!...گفتم که ، ♥دختر♥ جُونه


نظرات شما عزیزان:

شقی 3
ساعت13:04---7 دی 1393
سلامتی همه دخترا
پاسخ:سلامتیمون .....مرسی


کیوان
ساعت9:57---26 شهريور 1393
اووووووهوووووو چیه دختر جوون؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اوووهوووووووووو نشونیه هیجان زیاده خخخخخ


کیوان
ساعت0:10---8 شهريور 1393
دختررو انقد دوسش دارم واسش جونمم میدم میمیرم براش اصلا خون کمه واسش شرفو ابرو میدم عاره عزیزم در چونین حدی دوسش دارم شایدم بیشتر البته شاید ن حتما بیشتره
وقتی بهش فک میکنم قلبم میشه دیسکو پارتی خخخخخخ
عاشقشم عاشق
پاسخ:اووووهووووووووووووو


کیوان
ساعت19:41---6 شهريور 1393
افرین ب دختره فدای ی تار موی دختر میرم من
پاسخ:اووووهوووو خوشباحال عقشت


کیوان
ساعت17:10---6 شهريور 1393
دختر جونه دختر عمره دختر طلاست دختر شیشه عمره دختر ثروته
حالا این همه تعریف میکنم پرو نشن دخترا خخخخخخ
چشم برش نمیزنیم دورش نمیزنم سرش غر نمیزنیم کنتور واسش نمیگیریم
خواهشم ک ازش کردیم رامشم نمیتونیم بکنیم اگرم بتونیم اجازشو بخودمون نمیدیم حرفشم حرفه امتحانش نمیکنم اگرم ناراحت بود سعی خودمو میکنم تا از یادش ببرم درقلبشم نمیزارم بسته بشه اگه بسته بشه میمیرم تازشم من غلت بکنم خوابش کنم خخخ
ولی خداییش دخترم باس سنگ تموم بزاره
همون طوری ک من میزارم خخخخ عزیزم مطالبت عالین
پاسخ:اوووهووووووو آفرییین چ آقاااا یی شدیی هااا.......دخترم سنگ تموم میزارهههه......ملسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ پنج شنبه 6 شهريور 1393 / 13:36 / Κσ§ΑΓ /