خدایا....


هر چی بخوای هس


خدا یا من که کار ب کار کسی ندارم.....

ولی زخم از مردم خوردن شده کارم......



نظرات شما عزیزان:

ka.ku
ساعت22:58---9 بهمن 1393
اره عزیزم بخودت رفتم خخ

ka.ku
ساعت21:56---11 دی 1393
خودتی خخخخخ داری بچه خر میکنی؟؟؟؟ هرچند دروغم نگفتم
دختری دیگه دستات نازو نرمه عین من نمیتونی لول کنی خخخخخ
پاسخ:خ باهوشیاااااااااااااااااااااااااااااااااا :)))))))))))))


ka.ku
ساعت9:42---10 دی 1393
میخوایی از این ببعد کاری کنم کم بیاریییییی بچه جوووووون؟؟؟؟
من بخاطر اون دو ماه چیزی نمیگم بهت
تو دستات نازه هنوز مونده عین دستای من شه هنو نیتونی لول کنی
پاسخ:عجب عجوبه ایی هستی ک من جلوت کم اورم خدا رحم کنه ...... مث همیشه حرفی واسه گفتن ندارم و مث بقیه موقه ها ک کم میارم فقط میتونم بت بگم داریوش :))))))) :D


ka.ku
ساعت14:52---2 دی 1393
اوخییییییی حالا چرا لال شدییییی؟؟؟؟؟ خخ
پاسخ:عی کوفت نخند بچه پرررر روووووو اصلن اشتب گفتم من کجام کم آورده اصن من تاحالا در برابر تو کم آوردم عایا؟مواظب باش من لولت نکنم لول کردنت پیش کششششششش


ka.ku
ساعت16:41---29 آذر 1393
یگانننننننننه من کجام خواهر ذلیله؟؟؟؟؟ نفس من خواهر ذلیلم عزیزم؟؟؟؟؟ باید تو این جور مواقع هم دردی کرد وگرنه یگانه من بعضی وقتا همچین این نفسو جمش میکنم ک لول میشه بازم نمیشه!!!!!!خخخخ
پاسخ: لال شدم اصن!!!!!!! :|


ka.ku
ساعت15:51---29 آذر 1393
باش اینجا نگووووووووو
پاسخ: :|


ka.ku
ساعت22:37---22 آذر 1393
حالا این مردم کی هستن؟؟؟اخه تو چرا زخمشونو میخوری؟؟؟
پاسخ:بگم؟نگم؟بهتره حداقل اینجا نگم ....


yeganeh※
ساعت14:51---19 آذر 1393
بچه یه تو ب بقیه کاری نداریو یه من تو ک فکرت همش گرفتن اماره مردمه: ) وااااالا چرت میگ کیوان عاقا ب حرفش کاری نداشته باش دیه دارم حس می کنم خواهر ذلیلی جم کن خودتو:////
پاسخ:هاااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟// عممتهههههههه بچه بددددد عه هههههههههه داریووووووووووووووووووششششششششش


ka.ku
ساعت17:58---16 آذر 1393
چرا زخم از مردم میخوری اخه؟؟؟؟؟گگگگگ
پاسخ:هعی چی بگم؟رو دلم پره تمومی نداره بخوام بگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ یک شنبه 16 آذر 1393 / 16:48 / Κσ§ΑΓ /