.....................


هر چی بخوای هس


یه بارم دونفر یه گوشه خفتم کردن یکیشون چاقو گذاشت زیر گلوم

گفت هرچی پول داری بده منم پنج تومن بیشتر تو جیبم نبود

ینی اینقد خجالت کشیدم که نگو

میخاستم به یارو بگم شماره کارت بده بعدا کارت به کارت میکنم !
.

.

.

وقتی حـــاجــــی میشی که هفت بار خدا رو دور زده باشی

.

.

.

خدا نگذره از كساني كه شير حموم رو روي وضعيت دوش مي‌بندن و از حموم خارج مي‌شن!
 .
.
.
از وقتی شوخی اختراع شد ، دیگه هیچ حرفی تودل کسی نموند !.
.
.
.
...
 


نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت21:45---27 خرداد 1393
بچه ها یه اتفاقی افتاده نمیخام که خانوادم بفهمه .ولی میخوام شماها بدونید مخصوصا تو نفس
من به علت سر درد، سرگیجه و... رفتم دکتر. حرفای دکتر هنوز تو سرمه. من سرطان دارم. و وضعم خیلی وخیمه. از چیزایی که دکتر گفت و من فهمیدم اینه که من سرطان سرکار گذاشتن دارم!!
هووووو با عمم چیکار داری؟؟ دوسش دارم!!!!
پاسخ:کیواااااااااااااان کشتمتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


shayan
ساعت10:40---26 خرداد 1393

سایت خوب وعالی دارید
پاسخ:منون :)



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ یک شنبه 25 خرداد 1393 / 20:6 / Κσ§ΑΓ /